Παρασκευή, 6 Μαΐου 2016

ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΝΟ

  • Μπείτε σε πρόγραμμα.Το σωματικό σας ρολόι δουλεύει καλύτερα,οταν βάζετε ένα σταθερό πρόγραμμα.Αποφασίστε τι ώρα θέλετε να ξυπνάτε κάθε μέρα και τα σαββατοκύριακα προσπαθήστε να μη σηκώνεστε με διαφορά μεγαλύτερη της μίας ώρας.
  • Αλλάξτε θερμοκρασία.Το ιδανικό περιβάλλον είναι ένα δροσερό και σκοτεινό δωμάτιο.Αν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε, δοκιμάστε να αφαιρέσετε κάποιο σκέπασμα ή να χαμηλώσετε τον θερμοστάτη.
  • Τρώτε μικρές μερίδες πριν πάτε για ύπνο και πιείτε ένα ποτήρι αποβουτυρωμένο γάλα.Αποφύγετε τα διεγερτικά όπως ο καφές το τσάι και τη γυμναστική.
  • Μη χρησιμοποιείτε την κρεβατοκάμαρα σας σαν χώρο εργασίας.